مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-20ورزشي

اخاذی عجیب ستاره فوتبال از دوستانش


حساب های کاربری احمد موسی در فیس بوک و اینستاگرام هک شد و هکرها با ارسال پیام های به دوستان او، درخواست پول کردند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ورزش سه، احمد موسی یکی از ستارگان تیم ملی نیجریه در جام جهانی بود.

درخشش این بازیکن باعث شد تا باشگاه های زیادی به دنبال جذب ستاره لسترسیتی باشند ولی پیشنهاد جذاب النصر باعث شد تا این بازیکن قید حضور در فوتبال اروپا را بزند و راهی فوتبال عربستان شود.

انتقال موسی با مبلغ 16 و نیم میلیون یورو، به گرانترین خرید تاریخ فوتبال عربستان تبدیل شد ولی این بازیکن هرگز بازدهی مورد انتظار سران النصر را نداشت و او طی 57 بازی برای نصراوی، موفق به زدن 11 گل شد و 14 پاس گل نیز داد.

با این آمار، النصری ها راضی به تمدید قرارداد این بازیکن 28 ساله نشدند و او اکنون بدون تیم مانده ولی خبری که باعث شد نام این بازیکن دوباره بر سر زبانها بیفتد، اخاذی هایی است که از طرف حساب های کاربری این بازیکن از بسیاری از دوستان و آشنایانش شده است.

روزنامه سان چاپ نیجریه در خبری نوشته است که گروهی از هکرها به نام پسران یاهو طی هفته های گذشته موفق به هک کردن حساب های کاربری فیس بوک و اینستاگرام این بازیکن شده اند و آنها با ارسال پیام هایی برای دوستان و همبازیان موسی در تیم های مختلف، درخواست دریافت وجه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخاذی عجیب ستاره فوتبال از دوستانش

اخاذی عجیب ستاره فوتبال از دوستانش