مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-20سياسي

سیستم بیسیم آنالوگ از چالش های جمعیت هلال احمر خراسان شمالی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: هنوز سیستم ارتباطی هلال احمر خراسان شمالی بیسیم آنالوگ است و این امر یکی از مشکلات اساسی جمعیت هلال احمر استان است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: هنوز سیستم ارتباطی هلال احمر خراسان شمالی بیسیم آنالوگ است و این امر یکی از مشکلات اساسی جمعیت هلال احمر استان است.

محبان در نشست خبری که یکم بهمن ماه برگزار شد، با اشاره به اینکه سیستم ارتباطی دیجیتال یکی از نیازهای اساسی هلال احمر این استان است، اظهارکرد: با سیستم کنونی هرچقدر که از دکل های ارتباطی دور می شویم، ارتباط نیز ضعیف تر و قطع می شود.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در این استان صورت گرفته است این بوده که یکی از خودروهایی که از رده خارج شده را مجهز کرده ایم تا ارتباط در مسیرهای صعب العبور و مکان هایی که مشکل برقراری ارتباط وجود دارد، مشکل حل شود.

مردم در قالب نذر سلامت در تجهیز انبار امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر کمک کنند محبان در ادامه در ارتباط با انبار امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر استان نیز بیان کرد: در حال حاضر این انبار دارای 50 دستگاه اکسیژن است که به افرادی که به آن ها نیاز دارند، امانت داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم بیسیم آنالوگ از چالش های جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

سیستم بیسیم آنالوگ از چالش های جمعیت هلال احمر خراسان شمالی