مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-20سياسي

احکام اعضای شورای سیاستگذاری نکوداشت آیت الله شاهرودی اعطا شد


احکام اعضای شورای سیاستگذاری کنگره نکوداشت آیت الله حسینی شاهرودی در مراسمی توسط معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در مراسمی که صبح امروز چهارشنبه یکم بهمن ماه در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد، حکم عضویت فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجج اسلام مصطفی توکلیان مدیرکل صدا و سیمای سمنان، محمدحسن رستمیان مدیر حوزه های علمیه استان سمنان و عباس نصیری فرد به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری کنگره نکوداشت آیت الله شاهرودی، توسط عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آنان اعطا شد.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در حاشیه این مراسم گفت: ریاست این شورا بر عهده آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان است و این احکام نیز از سوی ایشان صادر شده است.

حجت الاسلام عباس نصیری فرد دبیر کنگره بزرگداشت آیت الله شاهرودی نیز سه شنبه شب در نشست اعضای ستاد این کنگره با معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان به تبیین شخصیت و جایگاه آیت الله سیدمحمود حسینی شاهرودی پرداخت و اظهار داشت: ایشان دارای مرجعیت عام بوده و به ذوشهادتین معروف و مشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام اعضای شورای سیاستگذاری نکوداشت آیت الله شاهرودی اعطا شد

احکام اعضای شورای سیاستگذاری نکوداشت آیت الله شاهرودی اعطا شد