مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-20پزشكي

آیا مسمومیت الکلی در زنجان زیاد است؟


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در زنجان نیز همانند سایر استان ها مواردی از مسمومیت های ناشی از مصرف الکل وجود دارد ولی خوشبختانه شاهد پیک این نوع از مسمومیت در استان نبودیم.

- ایسنا/زنجان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در زنجان نیز همانند سایر استان ها مواردی از مسمومیت های ناشی از مصرف الکل وجود دارد ولی خوشبختانه شاهد پیک این نوع از مسمومیت در استان نبودیم.

علیرضا آرمانی کیان در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با روند بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: خوشبختانه همچنان روند بیماری کرونا در استان نزولی بوده و بیماری کنترل شده است و با ثبات پیش می رویم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در رابطه با افتتاح بخش های غیرکرونایی بیمارستان های استان، افزود: بخشی از خدمات بخش هایی که به دلیل بیماری کرونا محدود شده بود، راه اندازی شده و سایر بخش ها نیز در حال راه اندازی است تا سایر بیماران از خدمات درمانی محروم نشوند.

این مسئول در پاسخ به این سئوال که آیا شما پیش بینی می کنید در اسفندماه امسال شاهد پیک چهارم کرونا در استان باشیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه در ماه گذشته محدودیت های کرونایی اعمال شده بود، شاهد کاهش آمار مبتلایان و فوتی ها بودیم اما پس از برداشته شدن این محدودیت ها با شروع ارتباطات، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مسمومیت الکلی در زنجان زیاد است؟

آیا مسمومیت الکلی در زنجان زیاد است؟