مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-20فناوري

اطلاعیه ای در پی اختلال در دسترسی به نمایشگاه کتاب


در پی اختلالات به وجودآمده در دسترسی کاربران به سایت نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در اطلاعیه ای از خریداران خواسته شده تا با توجه به 24 ساعته بودن بازدید و خرید، - در پی اختلالات به وجودآمده در دسترسی کاربران به سایت نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در اطلاعیه ای از خریداران خواسته شده تا با توجه به 24 ساعته بودن بازدید و خرید، مراجعه به سایت را به روزهای آینده و ساعت های مختلف موکول کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، متن این اطلاعیه بدین شرح است: با توجه به موج استقبال گسترده بازدیدکنندگان و خریداران کتاب از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران همزمان با آغاز نمایشگاه، از خریداران تقاضا می شود با توجه به 24 ساعته بودن بازدید و خرید، مراجعه به سایت را به روزهای آینده و ساعت های مختلف موکول کنند.

افزایش منابع زیرساختی برای پاسخگویی مطلوب تر به مردم و خریداران در دستور کار دست اندرکاران برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران قرار دارد.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب ها به صورت رایگان ارسال می شوند و علاقه مندان می توانند برای تهیه کتاب از اول تا ششم بهمن ماه به سامانه در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه ای در پی اختلال در دسترسی به نمایشگاه کتاب

اطلاعیه ای در پی اختلال در دسترسی به نمایشگاه کتاب