مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-20دانش

مسئولان «کانون های فرهنگی» و «تشکل ها و نشریات دانشجویی» وزارت بهداشت منصوب شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ طی احکامی جداگانه از سوی حسن زائری لطف، مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، نفیسه اسناوندی به عنوان رییس اداره کانون های فرهنگی و قدیر حجازی زاده به عنوان رییس اداره تشکل ها و نشریات دانشجویی وزارت بهداشت منصوب شدند.

- مسئولان کانون های فرهنگی و تشکل ها و نشریات دانشجویی وزارت بهداشت منصوب شدند مدیر کل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، با حکمی، روسای ادارات کانون های فرهنگی و تشکل ها و نشریات دانشجویی وزارت بهداشت را منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ؛ طی احکامی جداگانه از سوی حسن زائری لطف، مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، نفیسه اسناوندی به عنوان رییس اداره کانون های فرهنگی و قدیر حجازی زاده به عنوان رییس اداره تشکل ها و نشریات دانشجویی وزارت بهداشت منصوب شدند.

در این حکم ها که به طور جداگانه صادر شده، آمده است:نظر به تعهد و سوابق حضرتعالی به موجب این حکم به عنوان رییس اداره کانون های فرهنگی/ رییس اداره تشکل ها و نشریات دانشجویی ، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و همکاری و مشارکت همکاران ستادی و دانشگاهی در جهت اعتلای فعالیت های فرهنگی دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان «کانون های فرهنگی» و «تشکل ها و نشریات دانشجویی» وزارت بهداشت منصوب شدند

مسئولان «کانون های فرهنگی» و «تشکل ها و نشریات دانشجویی» وزارت بهداشت منصوب شدند