مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-20دانش

پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: از مهر سال آینده با پذیرش دانشجوی خارجی به سمت بین المللی شدن پیش خواهیم رفت.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: از مهر سال آینده با پذیرش دانشجوی خارجی به سمت بین المللی شدن پیش خواهیم رفت.

داریوش جاوید در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد که امروز یکم بهمن ماه با حضور رییس و معاونان این دانشگاه و جمعی از پژوهشگران و استادان برگزار شد، اظهار کرد: برای ساختن کشور، باید پژوهش در دانشگاه به سمت اجرایی شدن سوق داده شود تا دانشگاه مسئله محور شکل بگیرد و بتواند در جهت حل مشکلات و معضلات مردم گام بردارد.

وی تصریح کرد: در اینصورت پژوهش ها راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه خواهد بود و مردم به سمت دانشگاه سوق پیدا خواهند کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد خاطرنشان کرد: با حمایت از پژوهشگران می توان طرح های علمی، پژوهشی دانش بنیان را به ثروت تبدیل کرد و با وجود بسیاری از محدودیت ها، آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد را به عنوان مجری طرح های پژوهشی اعلام می کنیم.

جاوید اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی فقط براساس شهریه تحصیلی دریافتی از دانشجویان اداره می شود و با وجود تنگناها، ذره ای بار بر روی دوش دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد

پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد