مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-20اجتماعي

راه های بین شهری آذربایجان غربی باز است/انسداد راه 369 روستا


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از باز بودن راه ها و محورهای ارتباطی بین شهری استان با وجود بارش برف خبر داد.

- ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت راه های ارتباطی استان افزود: چند روز اخیر شاهد بارش سنگین برف در شهرهای جنوبی همچنین امروز در مناطق شمالی استان هستیم که تردد در محورهای ارتباطی استان را با کندی مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه به دلیل کولاک تردد در بسیاری از مسیرهای ارتباطی بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست، اظهارکرد: در حال حاضر راه های ارتباطی بین شهری استان باز بوده و تردد در این محورها جریان دارد اما رعایت نکات ایمنی ضروری است.

شکری با اشاره به مسدود بودن راه ارتباطی 369 روستای استان عنوان کرد: از روز گذشته تلاش ها برای بازگشایی محورهای روستایی با شدت و سرعت بیشتر در حال انجام است و هم اکنون عملیات برف روبی در این راه ها در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تاکید کرد: اگر امروز شاهد بارش برف نباشیم با تسریع در عملیات برف روبی در راه های روستایی شاهد بازگشایی بسیاری از جاده های مسدود شده از برف در این مناطق بازگشایی می شود.

شکری ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 270 کیلومتر برفروبی در محورهای استان توسط بیش از 30 پرسنل راهداری و استفاده از 16 دستگاه ماش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های بین شهری آذربایجان غربی باز است/انسداد راه 369 روستا

راه های بین شهری آذربایجان غربی باز است/انسداد راه 369 روستا