مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-20اجتماعي

ثبت بیش از 300روز هوای پاک در استان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 306 روز پاک در استان به ثبت رسیده است .

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 306 روز پاک در استان به ثبت رسیده است .

سید اسدالله هاشمی در سومین روز از هفته هوای پاک افزود: خوشبختانه از 306 روز سال جاری تا کنون، روز آلوده ای در استان ثبت نشده و شاخض ها همگی، ثبت روزهای پاک را به ما نشان می دهد.

وی اظهارکرد: طی 10ماهه ای که از سال جاری می گذرد، خوشبختانه ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در استان تاکنون روز آلوده ای را به ثبت نرسانده اند که نیازمند هشدار و اعلام عمومی باشد .

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در استان تنها دو ایستگاه سنجش آلودگی هوا وجود دارد که یکی در گچساران و دیگری در شهر یاسوج است.

هاشمی با بیان اینکه حداقل 4 ایستگاه دیگر سنجش آلودگی هوا برای استان نیاز است، تصریح کرد: شهر لیکک مرکز شهرستان بهمیی و شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه بدلیل همجواری با استان خوزستان و عبور ریز گردها از این استان نیازمند ایستگاه سنجش آلودگی هوا ست.

وی ادامه داد: طی سال جاری 22 واحد آلاینده در استان شناسایی شد که برای رفع آلودگی این واحدها اخطاریه به صاحبان آنها داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 300روز هوای پاک در استان کهگیلویه و بویراحمد

ثبت بیش از 300روز هوای پاک در استان کهگیلویه و بویراحمد