مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-20دانش

برگزاری 5300 کلاس مجازی در ترم گذشته دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان با بیان اینکه در ترم گذشته 5 هزار و 300 کلاس به صورت مجازی برگزار شد، گفت: این آمار در دانشگاه ما یک رکورد به حساب می آید و خوشبختانه موفق به برگزاری همه کلاس ها شدیم.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان با بیان اینکه در ترم گذشته 5 هزار و 300 کلاس به صورت مجازی برگزار شد، گفت: این آمار در دانشگاه ما یک رکورد به حساب می آید و خوشبختانه موفق به برگزاری همه کلاس ها شدیم.

سید بهزاد علوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه امتحانات پایانی نیم سال اول به صورت مجازی برگزار شد و اکنون نیز رو به اتمام هستند.

در ترم گذشته 5 هزار و 300 کلاس به صورت مجازی برگزار شد که این آمار در دانشگاه ما یک رکورد به حساب می آید و خوشبختانه موفق به برگزاری همه کلاس ها شدیم.

وی با بیان اینکه مردودی دانشجویانی که در کلاس های مجازی شرکت کرده اند، نسبت به کلاس های حضوری بسیار کمتر است، گفت: با دانشجویانی که هنگام برگزاری امتحان با قطعی سامانه یا اینترنت روبرو شده باشند، همکاری می شود.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان تصریح کرد: سامانه پاسخگویی به سوالات دانشجویان در خصوص مسائل آموزشی در طول 24 ساعت فعال و پاسخگویی نیز سریع است تا دیگر نیازی به حضور دانشجو نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 5300 کلاس مجازی در ترم گذشته دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان

برگزاری 5300 کلاس مجازی در ترم گذشته دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان