مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-20دانش

واکنش وزارت بهداشت به رای دیوان درباره سقف حقوق اعضای هیات علمی


معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: تلاش می شود حکم دیوان عدالت اداری در خصوص سقف حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی متوقف و موضوع از طرق قانونی پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرد: متاسفانه مصوبه اخیر دیوان عدالت اداری در خصوص سقف حقوق همکاران هیات علمی در دانشگاه ها موج عظیمی از نارضایتی و ناامیدی ایجاد کرده است.

در همین راستا معاونت آموزشی وزارت بهداشت وظیفه خود می داند که از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم به این موضوع رسیدگی کند تا نگرانی اعضای هیات علمی دانشگاهها مرتفع شود.

معاونت آموزشی وزارت بهداشت، پیگیری این موضوع را از طریق مکاتبه با شورایعالی انقلاب فرهنگی تا رسیدن به سرانجام مطلوب در دستور کار قرار خواهد داد.

ضمن اینکه مکاتبه ای هم از طریق وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ریاست قوه قضاییه صورت خواهد گرفت تا در خصوص مبانی حقوقی این رای که باعث تلاطم جدی در جامعه دانشگاهی شده است چاره اندیشی شود.

خاطرنشان می شود تلاش معاونت آموزشی وزارت بهداشت مبنی بر توقف این حکم خواهد بود و از روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور درخواست می شود ضمن حفظ آرامش و ارتباط با اعضای هیات علمی، اعتراض خود را از طریق کانال های رسمی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت بهداشت به رای دیوان درباره سقف حقوق اعضای هیات علمی

واکنش وزارت بهداشت به رای دیوان درباره سقف حقوق اعضای هیات علمی