مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-20دانش

جبران عقب ماندگی دروس عملی در ترم آینده


امیدواریم ترم آینده حضور دانشجویان برای دفاع از پایان نامه، دروس عملی و آزمایشگاهی بیشتر شده و عقب ماندگی دانشجویان در دروس عملی تا حدی جبران شود.

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت: امیدواریم ترم آینده حضور دانشجویان برای دفاع از پایان نامه، دروس عملی و آزمایشگاهی بیشتر شده و عقب ماندگی دانشجویان در دروس عملی تا حدی جبران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم افتتاحیه اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 با حضور مجتبی صدیقی، رییس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاهی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

صدیقی گفت: این کنگره یکی از اقدامات متنوع مرکز مشاوره در ایام همه گیری ویروس کروناست که نشان دهنده فعالیت های خوب مراکز مشاوره در زمان اپیدمی است.

وی افزود: استرس و اضطراب و بحث های روحی و روانی دانشجویان یکی از مهم ترین عوارض ناشی از دوران غیر از اثرات جسمانی باعث اختلال در فعالیت های روانی می شود، تاکید کرد: اختلالات روانی باعث کاهش انگیزه دانشجویان در زمان درس خواندن می شود و ماندن در منزل و نداشتن برنامه ریزی مناسب به منظور پر کردن اوقات فراغت از چالش های جدی پیش روی ما در دوران کروناست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران عقب ماندگی دروس عملی در ترم آینده

جبران عقب ماندگی دروس عملی در ترم آینده