مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-20سياسي

سپاه و کمیته امداد ظرفیت بالایی در خدمت به محرومان دارند


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) ظرفیت بالایی در خدمت به محرومان و کمک به مستضعفان کشور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در جلسه انعقاد تفاهم نامه سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی که با حضور سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال کمیته امداد کشور برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به محرومین از اهداف عالیه امامان انقلاب است و سپاه و کمیته امداد که تحت فرمان رهبر انقلاب هستند ، در سنوات گذشته خدمات بسیاری در راستای محرومیت زدایی داشته اند.

وی افزود: احداث خانه محرومین، ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی خدماتی بوده که در دوران انقلاب اسلامی به محرومان و نیازمندان ارائه شده و امیدواریم با امضای این تفاهم نامه نیز بتوانیم با استفاده از ظرفیت های سپاه و کمیته امداد در راستای امنیت اشتغال کارهای بسیاری را انجام دهیم.

تحویل 470 واحد مسکن مددجویی به همت بسیج سازندگی مدیرکل کمیته امداد استان کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: سپاه و کمیته امداد در چند دهه گذشته از عمر انقلاب تا امروز توانسته اند خدمات بسیاری در راستای محرومیت زدایی در این استان انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و کمیته امداد ظرفیت بالایی در خدمت به محرومان دارند

سپاه و کمیته امداد ظرفیت بالایی در خدمت به محرومان دارند