مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-20اقتصادي

مشکلات هیئت تیراندازی به دلیل گرانی تجهیزات است نه سوءمدیریت


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات حال حاضر در هیئات ورزشی از جمله تیراندازی با تپانچه بیشتر بخاطر گرانی تجهیزات و سایه کروناست و اگر کسی حس می کند مشکلات بخاطر سوءمدیریت است حتماً ابلاغ کند.

- حمید کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه 50 میلیارد تومان اعتبار لازمه چرخیدن چرخ هیئت های ورزشی استان است، گفت: 530 هیئت ورزشی در استان مشغول فعالیت هستند که همه نیازهای مالی این هیئات توسط وزارت خانه تأمین نمی شود و مبالغی توسط فدراسیون تخصیص می یابد و مابقی اعتبار باید از طریق منابع مالی رییس هیئت از جمله خیرین، بلیط فروشی، برگزاری دوره های آموزشی و .

تأمین شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تنها حدود 4 میلیارد تومان اعتبار به هیئات ورزشی استان تخصیص می یابد، افزود: با این اعتبار تنها 15 تا 20 درصد از اعتبار کل تأمین می شود که قطعاً با این مبلغ نمی شود همه امور و میزبان ها را تأمین نمود و این روند سبب نارضایتی ورزشکاران می شود.

کریمی بیان کرد: اوضاع ورزش قبل از شیوع ویروس است که مربوط به یک استان و شهرستان هم نیست کل دنیا به آن گرفتار شده اند.

وی در پاسخ به علت کم کاری هیئت تیراندازی با تپانچه شهرکرد گفت: تاکنون هیچ ورزشکاری از همکاری این هیئت شکایتی نکرده لذا از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات هیئت تیراندازی به دلیل گرانی تجهیزات است نه سوءمدیریت

مشکلات هیئت تیراندازی به دلیل گرانی تجهیزات است نه سوءمدیریت