مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-20سياسي

مضرات گردشگری در نوروز بیش از منافع آن است


استادیار گروه جهانگردی دانشگاه مازندران مضرات گردشگری در تعطیلات نوروزی را بیش از منافع آن در شرایط همه گیری ویروس کرونا دانست.

- محمدحسن زال در گفت و گو با ایسنا گردشگری را یک پدیده فرهنگی و اجتماعی معرفی کرد که در رفتار و تعامل فرهنگی انسان ها شکل می گیرد و افزود: این موضوع دقیقا بستری برای حضور کرونا فراهم می کند، در واقع کسی مخالف اجرای گردشگری نیست اما چرخش اقتصادی به چه قیمتی، بنابراین در شرایط شیوع همه گیری ویروس کرونا نگاه عاقلانه در ابتدا حفظ جان انسان ها و سپس مسائل اقتصادی است.

زال، مرجع ذی صلاح صدور دستورالعمل اجرای گردشگری در ایام کرونا را بخش پزشکی دانست و تاکید کرد: هرچند اشخاص از زاویه دید خود به این قضیه نگاه می کنند و فعالان گردشگری خواهان اجرای تورهای گردشگری هستند اما نمی توان واقعیت ها را نادیده گرفت، وضعیت کشور ما در شرایط کرونا مناسب نیست، در این حالت، حفظ سلامت انسان ها از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ بنابراین وضعیت موجود کشور و به دنبال آن شرایط مازندران ملاک تصمیم گیری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 10 شهر استان مازندران در وضعیت قرمز قرار داشته و با شرایطی پیش رو و توجه کمتر مردم به پروتکل ها بعید است که اوضاع استان از شرایط کنونی بهتر شود گفت: معتقدم با وضعیت و دورنمای موجود اگر گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مضرات گردشگری در نوروز بیش از منافع آن است

مضرات گردشگری در نوروز بیش از منافع آن است