موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-20پزشكي

از دکوراسیون حمام خود غافل نشوید


استفاده از وان و جکوری در حمام منزل نه تنها فضای حمام منزل شما را به فضایی لوکس و زیبا تبدیل می کند بلکه به میزان چشم گیزی باعث کاهش مصرف آب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام شرکت سنی، برای انتخاب وان حمام و جکوزی باید فضای حمام منزل خود را در نظر بگیرید.

استفاده از وان حمام و جکوزی به علت تاثیر مثبت جریان آب روی بدن بروی سلامتی و آرامش جسمی و روحی فرد تاثیر دارد، باعث آرامش می شود و خستگی را از تن فرد بیرون می برد.

جالب است بدانید که هر فرد در هنگام دوش گرفتن به طور متوسط 15 دقیقه به صورت مدام شیر آب را باز نگه می دارد ، این در صورتی است که برای پرکردن وان فقط به چند دقیقه نیاز دارد و بعد از بستن شیر آب می تواند هر مدتی که بخواهد از غوطه ور شدن در آب لذت ببرد.

در نتیجه برخلاف تفکر همه مردم ، استفاده از جکوزی خانگی و یا وان در حمام نه تنها باعث افزایش مصرف آب نمی شود بلکه باعث صرفه جویی در مصرف آب هم می شود.

برای خرید وان حمام وجکوزی خانگی حتما باید به کیفیت مواد سازنده آن توجه کرد.

امروزه وان های خانگی و جکوزی های ساختمانی تولید شده در داخل کشور از کیفیت بسیار مناسب و قیمت های پایینی برخلاف نمونه های چینی دارند.

علاوه براین شرایط بسیارخوب خدمات پس از فروش محصولات داخلی ، آنهارا از محصولات وارداتی متمایز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دکوراسیون حمام خود غافل نشوید

از دکوراسیون حمام خود غافل نشوید