مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-20سياسي

طرح سفیران کتاب با هدف دسترسی آسان عشایر به کتاب در قطور خوی آغاز شد


مدیر نهاد کتابخانه های عمومی خوی از اجرای طرح سفیران کتاب با هدف دسترسی آسان به کتاب و حمایت از ترویج کتابخوانی در جامعه عشایری در بخش قطور این شهرستان خبر داد.

- هادی درستی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: اجرای طرح سفیران کتاب با هدف دسترسی آسان به کتاب و حمایت از ترویج کتابخوانی در جامعه عشایری در بخش قطور این شهرستان آغاز شده است و در قالب این طرح، یک نفر به عنوان سفیر کتاب، کتب درخواستی مردم این بخش را از کتابخانه های عمومی سطح شهرستان به دست آنها می رساند.

وی هدف از اجرای این برنامه را تسهیل در رساندن کتاب به مناطق عشایری و دور دست خوی اشاره کرد و افزود: سفیر مستقر در این منطقه تاکنون 40 نفر را به عضویت کتابخانه ها درآورده و لیست کتب درخواستی به ازای هرنفر پنج کتاب را در دوره 14 روزه به دستشان می رساند و آنها پس از مطالعه کتب دیگر را درخواست می کنند.

مدیر نهاد کتابخانه های عمومی خوی  با بیان اینکه این اقدام فرهنگی به زودی در شهرهای ایواوغلی و فیرورق این شهرستان نیز آغاز می شود عنوان کرد: استمرار و امکان انتخاب کتاب را از ویژگی های این برنامه بوده و امکان جست و جوی کتاب مورد نیاز در این طرح بر اساس منابع کتابخانه ها از طریق اینترنت و گوشی تلفن همراه امکان پذیر است و شهروندان به کتب دلخواه خود از طریق سفیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سفیران کتاب با هدف دسترسی آسان عشایر به کتاب در قطور خوی آغاز شد

طرح سفیران کتاب با هدف دسترسی آسان عشایر به کتاب در قطور خوی آغاز شد