مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-20سياسي

نخستین شناسنامه فرزند ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی در بوشهر صادر شد


در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان اتباع خارجی نخستین شناسنامه فرزندان بانوان ایرانی در استان بوشهر صادر و به آنان تحویل شد.

- به گزتارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد تقی ایرانی در آیین رونمایی از تحویل شناسنامه های فرزندان حاصل از ازدواج  زنان ایرانی با مردان خارجی، اهل بیت(ع) را عزت و افتخار مسلمانان دانست و اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) عزت و افتخار خود را از ام ابیها حضرت زهرا(س) می دانند چراکه حضرت علی(ع) که دارای اوج کمال انسانی و الهی است تمام کمالات خود را از حضرت زهرای اطهر(س) می داند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، جایگاه سازمان ثبت احوال را در تاریخ ایران مهم دانست و بیان کرد: سازمان ثبت احوال نقش مهمی در احراز هویت مردم دارد و اداره کل ثبت احوال استان بوشهر در عرصه طرح های صدور شناسنامه و کارت ملی پیشتاز است.

وی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته خدمات ویژه ای به اتباع خارجی در ایران ارائه کرده است گفت: ایران اسلامی در 40 سال گذشته میزبان خوبی برای اتباع خارجی در قالب مسافر، کارگر، کارشناس، پناهنده و گردشگر بوده و خدمات مورد نیاز به آنان ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین شناسنامه فرزند ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی در بوشهر صادر شد

نخستین شناسنامه فرزند ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی در بوشهر صادر شد