مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-20سياسي

ضرورت افزایش اعزام مبلغ به روستاهای دورافتاده لرستان


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه لرستان روستاهای دورافتاده زیادی دارد که از داشتن روحانی محروم هستند، گفت: نیاز به افزایش اعزام مبلغ به استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخیلی منسجم و خوب عمل کردند، اظهار داشت: در لرستان روحانیت بلافاصله منسجم شد و آداب شرعی، معمولی و طبیعی اموات را انجام داد که آثار خوبی را در بین مردم به جا گذاشت.

وی با بیان اینکه تقویت و توانمندسازی طلاب در استان نیاز به همراهی و همکاری دارد، تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توان علمی و اجرایی و تجاربی که دارد می تواند در این زمینه کمک بسیار خوبی به ما داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه لرستان روستاهای دورافتاده زیادی دارد که از داشتن روحانی محروم هستند؛ افزود: در بسیاری از مناطق مساجد ساخته شده اما تعداد روحانیون کم است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه نیاز است توجه خاصی به این مناطق شود، گفت: حوزه علمیه به یک شکل و دفتر تبلیغات اسلامی به شکل دیگر در قالب روحانی هجرت و مستقر از جهت معرفت افزایی و بصیرت افزایی می توانند کمک کننده به استان باشند.

وی با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کارشناسان خوبی دارد و در باب همه مسائل می توانند در سطح مناطق کار فرهنگی و تبلیغی انجام دهند، تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش اعزام مبلغ به روستاهای دورافتاده لرستان

ضرورت افزایش اعزام مبلغ به روستاهای دورافتاده لرستان