مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-20اقتصادي

توسعه زیرساخت های درمان و حمل ونقل ریلی اولویت شهرهای جدید است


معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: توسعه زیرساخت های درمان و حمل ونقل ریلی از اولویت های اصلی ما در شهرهای جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله طاهرخانی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در عالی شهر استان بوشهر اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح مراکز فرهنگی و آموزشی و شروع عملیات اجرایی برخی از پروژه ها در عالی شهر هستیم.

وی اضافه کرد: شهر جدید عالی شهر در دو سه سال گذشته با کمبود جدی در فضای آموزشی روبرو بود که با امروز دو مدرسه افتتاح شده است و شاهد افزایش سرانه آموزشی عالی شهر به سطح استاندارد ملی هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح یک دبیرستان و یک هنرستان در عالی شهر، خاطرنشان کرد: افتتاح این فضاها به توسعه عدالت آموزشی و کاهش مشکلات حوزه آموزش در این شهر کمک می کند.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عالی شهر ادامه داد: این کانون تجهیز شده و آماده خدمات دهی به مردم است.

توسعه بخش سلامت وی همچنین به کلنگ زنی مرکز جامع سلامت عالی شهر با اعتبار 30 میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: امیدواریم در کنار مرکز جامع درمانی دولتی، این مرکز هم بتواند بخشی از خدمات درمانی مورد نیاز را پوشش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های درمان و حمل ونقل ریلی اولویت شهرهای جدید است

توسعه زیرساخت های درمان و حمل ونقل ریلی اولویت شهرهای جدید است