مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-20اقتصادي

کرمانشاه می تواند برند فرش غرب کشور باشد


رییس مرکز ملی فرش ایران با تاکید بر لزوم تکمیل زنجیره فرش استان کرمانشاه تا پایان امسال، گفت: کرمانشاه می تواند برند فرش غرب کشور باشد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز ملی فرش ایران با تاکید بر لزوم تکمیل زنجیره فرش استان کرمانشاه تا پایان امسال، گفت: کرمانشاه می تواند برند فرش غرب کشور باشد.

فرحنار رافع در کمیته فرش استان که امروز (اول بهمن) در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با ابراز رضایت از وضعیت زنجیره فرش در استان کرمانشاه، اظهار کرد: گمان نمی کردیم در سراسر کشور اتفاق خاصی در خصوص زنجیره فرش افتاده باشد، اما کرمانشاه کارهای بزرگی را در این زمینه رقم زده است.

وی از حمایت همه جانبه مرکز ملی فرش ایران برای تکمیل زنجیره فرش کرمانشاه خبر داد و افزود: باید با تلاش و پیگیری تا پایان سال شاهد تکمیل این زنجیره باشیم.

رییس مرکز ملی فرش ایران با اشاره به پتانسیل هایی که کرمانشاه در زمینه فرش دستباف از مراحل اولیه از جمله کیفیت مرغوب پشم تولیدی تا مراحل نهایی دارد، ادامه داد: تکمیل زنجیره فرش کرمانشاه می تواند تامین کننده کل کشور باشد.

وی همچنین بر لزوم راه اندازی نهضت آموزش و تولید بیشتر فرش دستباف در استان کرمانشاه تاکید کرد و با اشاره به سرانه پایین راه اندازی یک شغل در صنعت فرش که 15 تا 20 میلیون تومان و بسیار پایین تر از سایر مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه می تواند برند فرش غرب کشور باشد

کرمانشاه می تواند برند فرش غرب کشور باشد