مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-20سياسي

احیای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند یارگیری وتلاش بیشتری است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند یارگیری و تلاش بیشتری است زیرا که وضعیت کنونی فاصله زیادی از وضعیت مطل - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی در دیدار قائم مقام و مسئول امور استان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار داشت: فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، خیلی دیر آغاز شده اما همین که شروع شده جای امیدواری دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مقیاس با فضاهای مختلف جامعه کم است و هنوز جای خالی، کار نکرده و راه نرفته زیادی وجود دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: باید طبق تاکید رهبر معظم انقلاب، امر به معروف و نهی از منکر چه با واسطه و چه بی واسطه دنبال شود که انجام آن با واسطه و توسط مردم بسیار مطلوب است.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مطالبه گری ها فارغ از بحث های جناحی و سیاسی انجام شود و در پایان، محصول آن مشخص باشد.

آیت الله محامی اظهار داشت: در صورتی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جواب می دهد که حالت پذیرش در جامعه وجود داشته باشد و مردم احساس مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند یارگیری وتلاش بیشتری است

احیای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند یارگیری وتلاش بیشتری است