مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-20اقتصادي

کمک 8.5 میلیارد ریالی خیرین ابهری برای تهیه تبلت


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: مبلغ 8 میلیارد و 654 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب تهیه تبلت و گوشی توسط خیرین ابهری کمک شد.

- محمدحسین شریفی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر به عنوان شورای آموزش و پرورش برتر استان معرفی شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به اینکه جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر به صورت منظم و با برنامه ریزی برگزار می شود، گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر در طول یک سال گذشته 93 مصوبه داشته که از این تعداد 84 مصوبه به طور کامل اجرا شده، یک مصوبه به دلیل شرایط کرونا یی اجرا نشده، دو مصوبه در حدود 50 درصد اجرا شده و 6 مصوبه هم در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه 28 مصوبه شورای آموزش و پرورش ابهر در حوزه آموزشی، 11 مصوبه پرورشی، دو مصوبه اداری، 10 مصوبه مالی، هفت مصوبه عمرانی، 16 مصوبه رفاهی و خدماتی، پنج مصوبه پژوهشی و 14 مصوبه در سایر حوزه ها در طول یک سال تصویب شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت تلاش شده تا دستور کارهای مطرح شده در شورای آموزش و پرورش بر مبنای نیازسنجی های پژوهشی و برنامه ریزی منظم و دقیق انجام شود.

شریفی تعداد جلسات برگزار شده، تنظیم و ارسال صورتجلسات، تعداد و درصد اجرای مصوبات، تعداد اعضا و میزان مشارکت خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 8.5 میلیارد ریالی خیرین ابهری برای تهیه تبلت

کمک 8.5 میلیارد ریالی خیرین ابهری برای تهیه تبلت