مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-20سياسي

لزوم حمایت قوه قضاییه از آمران به معروف و ناهیان از منکر


قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: مطالبه جدی ما از قوه قضاییه این است که در کنار ارائه آموزش های تخصصی، نگاه رئوفانه و ویژه ای به آمران به معروف و ناهیان از منکر داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام روح الله میرزایی در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان اظهار داشت: پس از انتصاب آیت الله رییسی به ریاست قوه قضاییه، اقدامات خوبی برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در کشور انجام شد که در همین راستا نیز طی توافقی که میان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور وقوه قضاییه صورت گرفت، کمیت و کیفیت آن نیز افزایش یافت.

وی افزود: استفاده از یک وکیل خبره در پرونده های ویژه امر به معروف و نهی از منکر جزو بندهای این توافق بود که به مرحله عملیاتی نیز رسیده و تاکنون بالغ بر 400 پرونده با حضور وکلایی که معرفی شده اند بررسی شده است که اقدام خوبی برای حمایت از آمران به معروف بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از میان جامعه آماری که به صورت تشریحی نیز بوده است افزون بر 60 درصد مردم ترس از عدم حمایت و تاثیرگذاری را علت اصلی دور شدن خود از این دو فریضه مهم دانستند که ما نیز قصد داریم با سلسله اقداماتی که انجام می دهیم جرات و جسارت شهروندان را برای احیا فریضتین بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت قوه قضاییه از آمران به معروف و ناهیان از منکر

لزوم حمایت قوه قضاییه از آمران به معروف و ناهیان از منکر