مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-20پزشكي

مهمترین دلایل افزایش موارد بستری و فوتی های کرونا در هرمزگان چیست


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: کاهش توجه به نکات بهداشتی و دیر مراجعه کردن به مراکز بهداشتی از مهمترین دلایل افزایش موارد بستری و فوتی ها در هرمزگان است.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: کاهش توجه به نکات بهداشتی و دیر مراجعه کردن به مراکز بهداشتی از مهمترین دلایل افزایش موارد بستری و فوتی ها در هرمزگان است.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(اول بهمن ماه)، در تشریح مقایسه آمارهای بیماری کرونا در هفته دوم دی نسبت به هفته سوم این ماه در جمع خبرنگاران، افزود: آمارها نشان می دهد که میزان فوتی ها و بستری ها افزایش یافته است و در هفته سوم دی 10 نفر در استان بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که هشت نفر بیشتر از هفته قبل از آن است.

وی با بیان اینکه در هفته دوم دی دو نفر بر اثر این بیماری جان باختند، اظهار کرد: شمار بستری ها در بخش آی سی یوی بیمارستان ها نیز در هفته سوم دی نسبت به هفته قبل از آن 53 درصد و آمار بیماران سرپایی نیز 20 درصد افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: در این مدت شمار ترخیصی ها از بیمارستان ها 68 درصد کاهش یافته است که نشان می دهد ماندگاری بیماران در بیمارستان ها بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دلایل افزایش موارد بستری و فوتی های کرونا در هرمزگان چیست

مهمترین دلایل افزایش موارد بستری و فوتی های کرونا در هرمزگان چیست