مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-20سياسي

ساختار اداری یک ساختار تسهیل گر در روند کسب و کار نیست


استاندار کرمان با بیان اینکه ساختار اداری یک ساختار تسهیل گر در روند کسب و کار نیست، اظهار کرد: این ساختار مانع زدا نیست بنابراین اتاق بازرگانی در تسهیل فضای کسب و کار کمک کند و کشور را به سمت اقتصادهای دیجیتال، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه ساختار اداری یک ساختار تسهیل گر در روند کسب و کار نیست، اظهار کرد: این ساختار مانع زدا نیست بنابراین اتاق بازرگانی در تسهیل فضای کسب و کار کمک کند و کشور را به سمت اقتصادهای دیجیتال، نوپدید و نوآور سوق دهد.

علی زینی وند صبح امروز اول بهمن ماه در جلسه آشنایی با برنامه های اتاق بازرگانی کرمان گفت: در قوانین رصد و پایش مناسب را نداریم و ارتباط معناداری بین دانشگاه ها، اندیشکده ها و دستگاه های اجرایی وجود ندارد و سلیقه ای عمل می کنند و اینها باعث فراز و فرود در کشور زیاد است.

وی با انتقاد از عدم الزام در قوانین اظهار کرد: نظام ارزیابی و پایش دقیق نیز وجود ندارد لذا باعث شده که ارتباط بخش دولتی و خصوصی تابع شناخت افراد باشد.

استاندار کرمان با بیان اینکه ساختار اداری را یک ساختار تسهیل گر در روند کسب و کار نیست، اظهار کرد: این ساختار مانع زدا نیست بنابراین اتاق بازرگانی در تسهیل فضای کسب و کار کمک کند و کشور را به سمت اقتصادهای دیجیتال، نوپدید و نوآور سوق دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار اداری یک ساختار تسهیل گر در روند کسب و کار نیست

ساختار اداری یک ساختار تسهیل گر در روند کسب و کار نیست