مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-20سياسي

انتخابات آمریکا؛ پرده برداری از وحشی گری ایالات متحده


به آقای جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا هشدار می دهیم سیر سقوط و افول آمریکا به عنوان یک نظام سلطه گر آغاز شده است و نه بایدن و نه هیچ کس دیگری نمی تواند این امپراتوری فشل و فروپاشیده از درون را نجات دهد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، دکتر منوچهر محمدی در ، رییس جمهور منتخب آمریکا بود.

 بایدن در اظهارنظر خود با ابراز شگفتی از این حادثه، چنین اظهاری دارد: آنچه را که امروز ما در واشنگتن شاهد بودیم، چهره واقعی آمریکا نبود .

در حالی که اگر به تاریخ 500 ساله این قاره بعد از هجوم اروپایی ها که در نهایت منجر به تشکیل نظام ایالات متحده آمریکا شد نظری بیندازیم از آنچه در روز چهارشنبه (6 ژانویه 2021) در واشنگتن اتفاق افتاد نباید تعجب کنیم، چرا که چهره واقعی آمریکا در همه ادوار شکل گیری این نظام سلطه همین بوده است و لاغیر.

- آنگاه که کریستف کلمب و یارانش در ساحل این قاره ثروتمند پیاده شدند و مورد استقبال بومیان سرخپوست قرار گرفتند اما در پاسخ به میهمان نوازی این بومیان، جز قتل و غارت و جنایت پاسخ دیگری نداشتند.

- آنگاه که مبنای رابطه خود را با بومیان سرخپوست بر این اصل قرار دادند که یک سرخپوست خوب یک سرخپوست مرده است و با اشاعه مرض سیاه زخم نسل آنها را برچیده و اموال و دارایی های شان را به یغما بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آمریکا؛ پرده برداری از وحشی گری ایالات متحده

انتخابات آمریکا؛ پرده برداری از وحشی گری ایالات متحده