مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-20اقتصادي

کره ای ها قول دادند بروند و با دست پر برگردند/ خبرهایی درباره آزادسازی پول های ایران


رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه در مذاکرات اخیر، وزارت خارجه کره جنوبی قول داد برود و با دست پر برگردد، گفت: با اخباری که از آزادسازی پول هایمان داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از بانک مرکزی، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در برنامه عیار شبکه افق اظهار داشت: در مذاکرات اخیر، وزارت خارجه کره جنوبی قول داد برود و با دست پر برگردد.

البته پیشنهاداتی دادند که تجهیزات کرونا بدهند ولی ما 7 میلیارد دلار پول داریم که حق ماست و گفتم به آنها که واقعا باید طلب ایران را بدهند و خسارت مالی هم بدهند و این پول قبل و بعد از آغاز مسئولیت من در آنجا بود.

  وی افزود: مشکل اصلی کره این است که حتما باید برای تبدیل پول به سراغ بانک های آمریکایی بروند.

قبلا از کره کالا می آوردیم و وقتی تحریم شد دیگر نتوانستیم از کره کالا بیاوریم و همه آنها متوقف شد و به صورت کلی تجارت ما با کره با صادرات نفت و واردات کالا بود.

  همتی اضافه کرد: به صورت کلی، این اراده وجود نداشت که کار را انجام بدهند و متاسفانه اراده سیاسی ندارند ولی خودشان گفتند که بزودی با نظر مثبت باز می گردند.

ما اقتدار را از مردم می گیریم و قدرت و توانایی از نظر مردمی و توان نظامی و مذاکره ای را داریم و همه ابعاد اقتدار را باید در صحنه های بین المللی داشته باشیم، ولی تحریم این بار بی سابقه بوده و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره ای ها قول دادند بروند و با دست پر برگردند/ خبرهایی درباره آزادسازی پول های ایران

کره ای ها قول دادند بروند و با دست پر برگردند/ خبرهایی درباره آزادسازی پول های ایران