مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-20اقتصادي

30 میلیارد ریال عملیات آبخیزداری برای مهدی شهر در حال انجام است


رییس اداره منابع طبیعی مهدی شهر بابیان اینکه 30 میلیارد ریال عملیات آبخیزداری برای این شهرستان در حال انجام است، گفت: عملیات بیولوژیک نیز در منطقه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا عبدوس صبح چهارشنبه در جلسه روند اجرایی پروژه های منابع طبیعی به میزبانی اداره منابع طبیعی مهدی شهر ضمن بیان اینکه 30 میلیارد ریال و 200 میلیون ریال عملیات آبخیزداری برای مهدی شهر در حال انجام است، ابراز داشت: تاکنون چهار هزار مترمکعب عملیات آبخیزداری در شهرستان مهدی شهر اجراشده است.

وی ضمن بیان اینکه پروژه حوزه های آبخیز گل رودبار به اتمام رسیده است، افزود: پروژه آبخیزداری حوزه هیکو در حال انجام است که باید گفت اعتبارات این طرح ها از محل صندوق توسعه ملی تأمین می شود.

رییس اداره منابع طبیعی مهدی شهر از اجرای عملیات بیولوژیک برای 250 هکتار مراتع این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: این عملیات بیولوژیک کپه کاری، بذرپاشی و بذرکاری با بذور مرتعی سازگار منطقه نظیر باریجه را شامل می شود.

عبدوس بابیان اینکه عملیات بیولوژیک در مراتع حوزه آبخیز گل رودبار و آسوران از ابتدای مهرماه امسال اجراشده است، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ها ایجاد پوشش گیاهی و حفاظت آب وخاک است که با مشارکت جوامع بومی و محلی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیارد ریال عملیات آبخیزداری برای مهدی شهر در حال انجام است

30 میلیارد ریال عملیات آبخیزداری برای مهدی شهر در حال انجام است