مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-20سياسي

پیشرفت قابل توجه پروژهای زیربنایی بندرگاه چند منظوره سیریک


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در بنادر شرق استان از ابتدای سال تا پایان دی ماه اظهار کرد: روند اجرایی تکمیل پروژه های توسعه ای در همه حوزه های دریایی، - ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در بنادر شرق استان از ابتدای سال تا پایان دی ماه اظهار کرد: روند اجرایی تکمیل پروژه های توسعه ای در همه حوزه های دریایی، بندری و عمرانی از روند مطلوبی برخوردار است.

حمیدرضا محمد حسینی تختی صبح امروز(اول بهمن ماه) ضمن ارائه از پیشرفت پروژه های توسعه ای، زیربنایی و روبنایی در بنادر شرق استان گفت: اغلب طرح ها با پیشرفت 80 درصدی بدون وقفه و براساس برنامه زمان بندی در حال اجرا است.

محمد حسینی تختی یبان کرد: در بندر شهید باهنر بازسازی کامل انبار 6,5.

4.

3 شامل تعمیرات اساسی سقف، رنگ آمیزی دیوارها، آسفالت کف و تاسیسات و برق به پایان رسیده و نوسازی این چند باب انبار کمک شایانی را در جهت انبارش کالاها می کند.

این مقام مسئول تسریع در اجرای پروژه های سواحل مکران راهبردی ملی دانست و عنوان کرد: شهرستان سیریک با قرار گرفتن در مسیر دسترسی به اقیانوس هند و آب های آزاد از فرصت ویژه برای جذب سرمایه گذاران، توسعه و عمران برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت قابل توجه پروژهای زیربنایی بندرگاه چند منظوره سیریک

پیشرفت قابل توجه پروژهای زیربنایی بندرگاه چند منظوره سیریک