مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-20پزشكي

با این کارها سرطان را از خود دور کنید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز، گفت: سرطان سینه، پروستات، روده بزرگ، معده و پوست به ترتیب شایع ترین سرطان ها در استان البرز هستند.

- ایسنا/البرز معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز، گفت: سرطان سینه، پروستات، روده بزرگ، معده و پوست به ترتیب شایع ترین سرطان ها در استان البرز هستند.

دکترشهاب مستوفی در گفت و گو با ایسنا، به اشاره به هفته پیشگیری از سرطان گفت: هر سال پویش ملی مبارزه با سرطان با شعار سرطان قابل پیشگیری و درمان است، با خود مراقبتی و امید از یکم بهمن ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه داردو مستوفی یکی از اهداف این پویش را افزایش آگاهی و جلب مشارکت مردم در خصوص قابل پیشگیری بودن سرطان و شیوه های اصلاح سبک زندگی عنوان کرد و گفت: از دیگر اهداف این پویش می توان به اهمیت تشخیص زودرس سرطان، اصلاح باورهای نادرست مردم در خصوص سرطان از جمله درمان ناپذیر بودن آن و جلب مشارکت سیاست گذاران و مجریان سلامت در کنترل عوامل خطر سرطان با تاکید بر مشکلات منطقه ای اشاره کرد.

رییس مرکز بهداشت البرز بیان کرد: در هفته پویش ملی مبارزه با سرطان با توجه به شرایط همه گیری کووید 19 برنامه های متعددی از جمله برنامه های اطلاع رسانی و آموزشی به صورت مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز بهداشت شهرستان ها و مراکز خدمات جامع سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این کارها سرطان را از خود دور کنید

با این کارها سرطان را از خود دور کنید