مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-20اقتصادي

سال 1400 سال جهش تولید مزارع پرورش میگو هرمزگان خواهد بود


استاندار هرمزگان در دیدار با معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، راهکارهای افزایش سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت، - ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در دیدار با معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، راهکارهای افزایش سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و کشاورزی استان را مورد بررسی قرار داد.

فریدون همتی با همراهی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با موسوی معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در خصوص شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی در هرمزگان دیدار و گفت و گو کرد.

وی با اشاره به نتایج این نشست و رایزنی در خصوص تأمین منابع مالی پروژه سد زرانی میناب، اظهار کرد: در این دیدار جزییات پروژه سد زرانی و اهمیت اجرای آن تشریح و مقرر شد پیشنهاد وزارت نیرو در این زمینه بررسی و اقدامات بعدی برای تأمین منابع مالی پروژه از سوی بانک توسعه اسلامی انجام شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اجرای سد در شرق استان، برای کنترل سیلاب و افزایش ذخایر آبی به منظور تأمین منابع بخش کشاورزی و آب شرب این منطقه یک ضرورت به شمار می رود، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 1400 سال جهش تولید مزارع پرورش میگو هرمزگان خواهد بود

سال 1400 سال جهش تولید مزارع پرورش میگو هرمزگان خواهد بود