مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-20اقتصادي

قطعی برق آزمونی برای مدیریت بحران


قطعی های برق به خوبی نشان داد بسیاری از مسئولان نه تنها برای روزهای بحرانی آماده نیستند بلکه برخی با فرافکنی به دنبال مقصرانی هستند تا بار تمام مشکلات را بر روی دوش آنها قرار دهند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - علی اکبر ملکی*: در حالی که اگر قطعی های بدون برنامه ریزی شده برق در کشور را از زاویه بحران ها و حوادث غیر قابل پیش بینی در کشور نگاه کنیم به خوبی این قطعی ها، ضعف بسیاری از مراکز دولتی و غیر دولتی را نشان داد.

ماندن مردم در آسانسورها، باز ماندن دهان مردم زیر تجهیزات دندانپزشکی در زمان پر کردن دندان و به زیر صفر رفتن دمای گلخانه ها و مرغداری ها و خسارت های سنگین به بخش تولید و برخی از کارخانجات و از همه مهم تر قطع شدن همزمان تلفن و اینترنت با قطعی برق نمونه هایی هستند که به خوبی نوعی از بحران را در کشور به تصویر کشید.

برخی از این نوع فعالیت ها برای جلوگیری از وقوع بحران و حوادث احتمالی کاملاً قابل پیش بینی هستند.

مانند تأمین سوخت و وسایل گرمایشی برای گلخانه ها و مرغداری ها و قطع نشدن خدمات رسانی مخابرات و تجهیزات مرتبط با آنها که با قرار دادن چند عدد باتری از قطعی تجهیزات مخابراتی در زمان قطعی برق جلوگیری می کند ولی متأسفانه عدم توجه لازم به این بخش و عدم استفاده از تجهیزات مناسب باعث قطعی همزمان آنها در زمان قطعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق آزمونی برای مدیریت بحران

قطعی برق آزمونی برای مدیریت بحران