مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-20سياسي

آزادی 800 زندانی از زندان های البرز


رییس کل دادگستری استان البرز تعداد زندانیان آزاد شده با اجرای بخشنامه رییس قوه قضاییه را نزدیک به 800 نفر عنوان و بیان کرد: از بیش از 2300 درخواست ارسال شده به حوزه های قضایی نزدیک به 700 مورد نیز که نیاز به رسیدگی بیشتر داشته در دست بررسی است.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز تعداد زندانیان آزاد شده با اجرای بخشنامه رییس قوه قضاییه را نزدیک به 800 نفر عنوان و بیان کرد: از بیش از 2300 درخواست ارسال شده به حوزه های قضایی نزدیک به 700 مورد نیز که نیاز به رسیدگی بیشتر داشته در دست بررسی است.

حسین فاضلی هریکندی در تشریح اقدامات دادگستری استان البرز در راستای اجرای دستورالعمل طرح پایش زندانیان که در آبان امسال توسط رییس قوه قضاییه ابلاغ شد گفت: با توجه به دستورات رییس قوه قضاییه در خصوص اهتمام دادگستری ها به حل معضلات زندان ها و نظارت بر امور زندانیان، دادگستری کل استان البرز اقدامات اجرایی را پیش از ابلاغ این دستورالعمل در شهریور ماه امسال و در طرحی با عنوان غربالگری زندانیان آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در طرح غربالگری که به منظور استفاده حداکثری از سیاست هایی از قبیل نظام نیمه آزادی، آزادی مشروط، تعلیق اجرای مجازات، استفاده از پابند الکترونیک، مرخصی و بررسی درخواست زندانیان در خصوص اعسار انجام شد دیدار چهره به چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 800 زندانی از زندان های البرز

آزادی 800 زندانی از زندان های البرز