مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-20اقتصادي

تحریم دو شرکت ایران ترانسفو زنجان توسط آمریکا


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: هفته گذشته دو شرکت ایران ترانسفوی زنجان در لیست تحریم های آمریکا قرار گرفت.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: هفته گذشته دو شرکت ایران ترانسفوی زنجان در لیست تحریم های آمریکا قرار گرفت.

سید علی یگانه فرد شب گذشته (30 دی ماه) در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، با اشاره به حضور سه شرکت سیم و کابل ابهر، توزیع ایران ترانسفو زنگان و گسترش صنایع روی ایرانیان از استان زنجان در جمع برترین های صادراتی امسال در کشور، اظهار کرد: هفته گذشته دو شرکت ایران ترانسفوی زنجان در لیست تحریم های آمریکا قرار گرفت که امید است با برچیده شدن تحریم های ظالمانه، زمینه توسعه و صادرات هرچه بیشتر محصولات مختلف تولیدی از استان زنجان فراهم شود.

وی با بیان اینکه در نقشه تجارت خارجی هم ظرفیت ها و هم کشورهای هدف گذاری شده مورد توجه قرار گرفته است، افزود: از ابتدای سال تاکنون 9 جلسه شورا برگزار شده و 56 مصوبه در پی داشته که 49 مصوبه آن استانی و 7 مصوبه آن ملی بوده و 60 درصد مصوبات نیز اجرایی شده است.

این مسئول ادامه داد: جلسات شورای گفت وگو بر اساس نقشه راه تجارت خارجی استان و ظرفیت های استانی در بخش های مختلف از جمله حمل و نقل، شیلات، کشمش، زیتون، بورس و غیره مورد بررسی قرار گرفته و ذیل نقشه راه تجارت خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم دو شرکت ایران ترانسفو زنجان توسط آمریکا

تحریم دو شرکت ایران ترانسفو زنجان توسط آمریکا