مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-20سياسي

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای طی دهه فجر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین از اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری هم زمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمد حسین اسماعیلی در جلسه ستاد دهه فجر استان قزوین در محل استانداری با اعلام این خبر، گفت: هم زمانی چهل و دومین جشن انقلاب با چهل سالگی دفاع مقدس و ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ انقلاب، فرهنگ فاطمی و فرهنگ ایثار و شهادت است که بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: مسئولیت کمیته فرهنگی هنری ستاد استانی دهه فجر با این اداره کل است و در همین راستا بیش از 100 برنامه تخصصی جهت اجرا در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طراحی شده که بستر اجرای بخش عمده ای از آنها فضای مجازی و رسانه ای خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سخت کرونایی در طول یکسال گذشته رویکرد برنامه ها باید شاد و متنوع و در راستای ایجاد نشاط و شادابی، امید و انگیزه در بین اقشار مختلف مردم باشد.

لذا در این راستا اجرای جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان، برگزاری برنامه های متنوع توسط هنرمندان با رویکرد فضای مجازی، تجدید میثاق اصحاب فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای طی دهه فجر

اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای طی دهه فجر