مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-20بين الملل

شمار قربانیان کرونا در آمریکا از 400 هزار تن گذشت


همزمان با آغاز فرآیند انتقال قدرت در کاخ سفید و پایان دوره چهارساله ریاست جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا، شمار قربانیان بیماری کووید-19 در این کشور از مرز 400 هزار تن گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در حالی کاخ سفید را ترک می کند که بسیاری از ایالت های آمریکا با گسترش دامنه شیوع کرونا و افزایش شمار مراجعان به مراکز درمانی روبرو هستند.

داده های دانشگاه جان هاپکینز نشان می دهد که مصادف با مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا شمار قربانیان کرونا در ایالات متحده از مرز 400 هزار تن گذشت.

افزایش شمار قربانیان کرونا به 400 هزار نفر آن هم در آخرین روز ریاست جمهوری دونالد ترامپ در کاخ سفید نشاندهنده پیامدهای مخرب ساده انگاری این بیماری از سوی رییس جمهور و به زیر سوال بردن مبانی علمی برای مبارزه با این همه گیری است.

در مقابل، رییس جمهور آینده آمریکا که امروز (چهارشنبه بیستم ژانویه) برای انجام وظایف محوله سوگند می خورد، وعده داده است که اقدامات مؤثری را برای تحت کنترل درآوردن این همه گیری انجام دهد.

گفتنی است، ایالات متحده بالاترین نرخ مرگ و میر ناشی از کووید -19 و همچنین بالاترین نرخ ابتلا به این بیماری ویروسی را در میان کشورهای جهان داراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار قربانیان کرونا در آمریکا از 400 هزار تن گذشت

شمار قربانیان کرونا در آمریکا از 400 هزار تن گذشت