مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:252021-01-20بين الملل

اسرای فلسطینی در زندان «الجلمه» با شرایط ناگواری مواجه هستند


کمیته حمایت از اسرای فلسطینی در بیانیه ای اعلام کرد که فلسطینیانِ اسیر در زندان «الجلمه» با شرایط ناگواری مواجه هستند و از ابتدایی ترین امکانات نیز محروم اند.

- کمیته حمایت از اسرای فلسطینی در بیانیه ای اعلام کرد که فلسطینیانِ اسیر در زندان الجلمه با شرایط ناگواری مواجه هستند و از ابتدایی ترین امکانات نیز محروم اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، کمیته حمایت از اسرای فلسطینی امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فلسطینیانِ اسیر در زندان الجلمه با شرایط بسیار سختی دست و پنجه نرم می کنند.

بر اساس این گزارش، کمیته حمایت از اسرای فلسطینی در این بیانیه تأکید کرده است که اسرای زندان الجلمه از ابتدایی ترین امکانات لازم در این زندان برخوردار نیستند و شرایط آنها روز به روز سخت تر می شود.

این کمیته همچنین یادآور شده است: رژیم صهیونیستی حتی ابتدایی ترین امکانات بهداشتی و غذایی را در زندان الجلمه در اختیار اسرای فلسطینی قرار نمی دهد.

در فصل زمستان نیز اسرای فلسطینی به دلیل عدم برخورداری از لباس های مناسب، به شدت با مشکل سرما مواجه هستند.

در بیانیه کمیته حمایت از اسرای فلسطینی همچنین آمده است: آن دسته از اسرای فلسطینی نیز که به شرایط ناگوار خود در زندان الجلمه اعتراض کرده اند، توسط صهیونیست ها به بندهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسرای فلسطینی در زندان «الجلمه» با شرایط ناگواری مواجه هستند

اسرای فلسطینی در زندان «الجلمه» با شرایط ناگواری مواجه هستند