مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-20اقتصادي

ایجاد 1686 فرصت شغلی با طرح های وزارت کار در لرستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 1686 فرصت شغلی جدید از طریق سه طرح متمرکز وزارتخانه متبوع در این استان ایجاد شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 1686 فرصت شغلی جدید از طریق سه طرح متمرکز وزارتخانه متبوع در این استان ایجاد شده است.

علی آشتاب 30 دی ماه، اظهار کرد: معافیت بیمه ای کارفرما، یارانه دستمزد و کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی سه طرح محوله به این اداره کل در راستای تسهیل اشتغال زایی هستند.

وی با اشاره به طرح ها و مشوق های لازم به کارفرمایان جهت ایجاد اشتغال، تصریح کرد: در طرح معافیت بیمه ای کارفرما درصورتی که کارفرما از متقاضیان ثبت نام شده در مراکز کاریابی استفاده کند تا 2 سال از پرداخت حق بیمه وی معاف خواهد شد که سهم استان برای امسال در این طرح 420 نفر بود و تاکنون 444 نفر به واحدها معرفی شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: در طرح یارانه دستمزد نیز اگر بنگاه های اقتصادی نیروی مورد نیاز را از ثبت نامی کاریابی ها تأمین کنند، دولت دست کم یک سوم دستمزد نیروی کار را به مدت یک سال پرداخت می کند که استان در این خصوص رتبه اول کشور را دارد و امسال 738 نفر از این طریق وارد بازار کار شده اند درحالی که سهم استان 538 نفر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1686 فرصت شغلی با طرح های وزارت کار در لرستان

ایجاد 1686 فرصت شغلی با طرح های وزارت کار در لرستان