مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 22:002021-01-19پزشكي

یک نکته نگران کننده درباره عجله در رفع محدودیت های کرونایی


معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش موارد سرپایی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان، گفت: افزایش موارد سرپایی، یک علامت اولیه از افزایش گردش ویروس و موارد بیماری و مساله نگران کننده ای است.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش موارد سرپایی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان، گفت: افزایش موارد سرپایی، یک علامت اولیه از افزایش گردش ویروس و موارد بیماری و مساله نگران کننده ای است.

دکتر آرش یلالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کروناویروس در جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، شادگان و خرمشهر در وضعیت آبی شیوع کرونا و آبادان در وضعیت زرد قرار دارد.

وی با اشاره به کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی، افزود: یکی از مشکلات ما در مجموعه بهداشت، عادی انگاری بیماری پس از اعلام کاهش موارد بیماری است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: عجله در رفع محدودیت ها و همچنین عادی انگاری بیماری در سطح جامعه، موجب می شود عمل به دستورالعمل های بهداشتی تعریف شده برای پیشگیری از ابتلا به بیماری، کاهش یابد.

یلالی با ابراز نگرانی از وقوع پیک بعدی بیماری، بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل زمستان، این ساده انگاری می تواند خوزستان و کشور را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نکته نگران کننده درباره عجله در رفع محدودیت های کرونایی

یک نکته نگران کننده درباره عجله در رفع محدودیت های کرونایی