مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 21:452021-01-19سياسي

ذیحسابان ادارات باید براساس ماموریت دستگاه مربوطه فعالیت کنند


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان گفت: ذیحسابان در ادارات کل باید براساس مأموریت دستگاه حرکت کنند و با تعامل و همکاری مشکلات و امور محوله را به نحو احسن حل و به سرانجام برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد عظیم ملک سه شنبه شب در آیین تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: استان کردستان، استانی فرهنگی و به عنوان شهر خلاق موسیقی معرفی و شناخته شده است و نیاز است در حوزه زیرساخت به صورت جدی حمایت شود.

وی با اشاره به نقش ذیحسابان ادارات به ویژه در نهادهای فرهنگی افزود: ذیحساب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید راهکارها و برنامه های لازم برای تقویت زیرساخت های فرهنگ و هنری را به جد پیگیری و مدنظر قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: ذیحسابان در ادارات کل باید براساس مأموریت دستگاه حرکت کنند و با تعامل و همکاری مشکلات و امور محوله را به نحو احسن حل و به سرانجام برسانند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کردستان اعلام کرد: حوزه فرهنگ و هنر از جمله حوزه هایی است که ذیحسابان باید با توان ویژه ای و برنامه ریزی کوتاه مدت و  بلند مدت امور را با همکاری مدیر دستگاه حل و فصل کنند.

   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، نیز در این آیین اظهار داشت: عزم و اراده مدیریت استان بر اتمام و ساخت پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذیحسابان ادارات باید براساس ماموریت دستگاه مربوطه فعالیت کنند

ذیحسابان ادارات باید براساس ماموریت دستگاه مربوطه فعالیت کنند