مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 21:152021-01-19ورزشي

نمی دانم ورزشکار می مانم یا نه/ امیدوارم در مربیگری مفید باشم


المپین قایقرانی ایران پس از کسب اولین تجربه مربیگری اش در این رشته گفت: در دنیای ورزشکاری مدالی در المپیک نگرفتم اما امیدوارم در دنیای مربیگری این اتفاق بیافتد و غیر قابل دسترس هم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا طالبیان المپین قایقرانی ایران در المپیک 2012 لندن با ثبت سه مدال طلا نقره و برنز در بازی های آسیایی، 12 مدال مختلف از جمله 7 طلا در مسابقات قهرمانی آسیای رشته قایقرانی آب های آرام با ورود به دهه سی سالگی وارد عرصه مربیگری شد.

عدم حضور طالبیان در مسابقات انتخابی قایقرانی در بندر خمیر شرکت نکرد تا این سوال پیش بیاید که آیا دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2010 آیا قصد کناره گیری از دوران ورزشکاری را داشته و می خواهد پا به عرصه مربیگری این رشته بگذارد یا خیر؟ احمدرضا طالبیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عدم حضورش در رقابت های انتخابی قایقرانی بندر خمیر در هفته گذشته گفت: من در آخرین تست برای انتخابی اردوی تیم ملی حضور نداشتم چون این رقابت ها در بندر خمیر بود.

من اجبارا این تست را ندادم که بتوانم در تهران تمرین کنم.

البته شرایط ام طوری نبود که بتوانم در آن رقابت ها حضور داشته باشم اما این طور نیست که بخواهم از دنیای ورزشکاری جدا شوم و نباشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی دانم ورزشکار می مانم یا نه/ امیدوارم در مربیگری مفید باشم

نمی دانم ورزشکار می مانم یا نه/ امیدوارم در مربیگری مفید باشم