مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 21:002021-01-19اقتصادي

مقصر آلودگی هوا کیست؟ وزرایی که به قانون هوای پاک پایبند نماندند (فیلم)


برای مثال همین وزارت نفت پاسخ نمی دهدکه چرا به ماده 18 قانون هوای پاک عمل نکرده و سوخت با استاندارد در اخیتار نیروگاه ها قرار نداده است؟ - عصر ایران؛ زینب رحیمی _ دی ماه امسال آلوده ترین ماه در 10 سال گذشته بود.

با این وجود مدیران دولتی و شهری همچنان توپ آلودگی را به زمین شهروندان هل می دهند و سعی دارند آنها را مقصر این وضعیت جلوه دهند.

29 دی ماه روز ملی هوای پاک بود.

تهران و تعدادی از کلانشهرها زمستان امسال روزهای به شدت آلوده ای را پشت سر گذاشتند برای همین منتظر بودیم که وزارتخانه ها و شهرداری ها دست کم گزارشی از عملکرد خود برای رفع آلودگی هوا منتشر کنند اما هیچ خبری نشد به همین مناسبت عصر ایران گزارشی ویدیویی آماده کرده که نشان می دهد هر یک از دستگاه ها در قبال قانون هوای پاک چه کردند؟ برای مثال همین وزارت نفت که سعی دارد مصرف افزایش مصرف گاز و استفاده از مازوت در نیروگا ه ها را هم به گردن مردم بیاندازد، پاسخ نمی دهدکه چرا به ماده 18 قانون هوای پاک عمل نکرده و سوخت با استاندارد در اخیتار نیروگاه ها قرار نداده است؟ همچین وزارت نیرو که حالا ادعا دار مصرف گاز خانگی 15 درصد در تهران و 12 درصد در کل کشور بالا رفته، چرا به ماده 23 آیین نامه ماده 2 قانون هوای پاک مبنی بر فیلتراسیون نیروگاه ها عمل نکرده است؟ و چرا ماده 19 قانون هوای پاک را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر آلودگی هوا کیست؟ وزرایی که به قانون هوای پاک پایبند نماندند (فیلم)

مقصر آلودگی هوا کیست؟ وزرایی که به قانون هوای پاک پایبند نماندند (فیلم)