مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 20:352021-01-19اجتماعي

اساتیدی که در کلاس مجازی کم کاری کنند «جریمه» می شوند


رییس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی کشور گفت: اگر اساتید مدعو و استخدام شده به صورت شفاف با استفاده از آخرین منابع تدریس نکنند و کم کاری کنند، حقوق آنها کاهش می یابد.

- علی آهون منش رییس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره کیفیت آموزش مجازی بعد از گذشت یک سال، اظهار کرد: زمانی در ایران آموزش ها فقط به صورت حضوری پذیرفته می شد و تصور اینکه آموزش ها به صورت غیرحضوری باشد حتی برای دانشگاه های بزرگ غیر قابل باور بود، اما اجبار زمان و همه گیر شدن بیماری کرونا موجب شد دانشگاه ها این مسأله را بپذیرند و با سرعت بیشتری کار کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت های مجازی وزارت علوم و دانشگاه های کشور نسبت به سایر دستگاه های دولتی و وزارتخانه ها بیشتر و بهتر بوده است، گفت: دانشگاه ها از قبل آمادگی علمی بیشتری داشتند و کم و بیش سرمایه گذاری هایی در بستر فضای مجازی انجام داده بودند و این امر باعث شد آموزش از راه دور بهتر و راحت تر پذیرفته شود.

رییس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی کشور اضافه کرد: در پایان ترم اول سال قبل، حدود 80 درصد آموزش ها در دانشگاه های غیرانتفاعی از طریق آموزش های مجازی صورت گرفت اما 20 درصد از دانشگاه ها مردد بودند چگونه باید عمل کنند، دلیلش هم بحث زیرساخت ها و تهیه سرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتیدی که در کلاس مجازی کم کاری کنند «جریمه» می شوند

اساتیدی که در کلاس مجازی کم کاری کنند «جریمه» می شوند