مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 20:352021-01-19سياسي

آماده باش مدیران اجرایی شهرستان رشت/اولویت خدمت رسانی با شریان های اصلی


فرماندار رشت با تاکید بر اینکه همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید در آماده باش 100 درصدی باشند، گفت: در خدمات رسانی و بازگشایی، اولویت اول با راه های اصلی و شریانی است، - ایسنا/گیلان فرماندار رشت با تاکید بر اینکه همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید در آماده باش 100 درصدی باشند، گفت: در خدمات رسانی و بازگشایی، اولویت اول با راه های اصلی و شریانی است، دستگاه های اداری و ادارات کل موظف هستند که محوطه مجموعه شان را با استفاده از ظرفیت های خود پاکسازی کنند.

علی فتح اللهی در ستاد مدیریت بحران شهرستان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: براساس اخطارها و هشدارهایی که هواشناسی صادر کرده برنامه ها و پیش بینی های لازم برای مقابله با بحران احتمالی اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان رشت افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید در آماده باش 100 درصدی باشند و بدون هماهنگی با معاونین حق خروج از حوزه اداری شهرستان را ندارند.

وی گفت: در خدمات رسانی و بازگشایی، اولویت اول با راه های اصلی و شریانی است، به هیچ عنوان بدون هماهنگی با بنده یا معاون عمرانی تغییری در برنامه خدمت رسانی و جابه جایی اولویت ها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش مدیران اجرایی شهرستان رشت/اولویت خدمت رسانی با شریان های اصلی

آماده باش مدیران اجرایی شهرستان رشت/اولویت خدمت رسانی با شریان های اصلی