مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 20:052021-01-19سياسي

کارچاق کن های اخاذ در قم به دام افتادند


دو کارچاق کن که با سوء استفاده از نام یک مسئول ارشد قضایی استان، مبلغ 800 میلیون تومان برای از بین بردن یک پرونده قضایی درخواست کرده بودند، - ایسنا/قم دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: دو کارچاق کن که با سوء استفاده از نام یک مسئول ارشد قضایی استان، مبلغ 800 میلیون تومان برای از بین بردن یک پرونده قضایی درخواست کرده بودند، دستگیر شدند.

حجت الاسلام والمسلمین غریب، دادستان عمومی و انقلاب قم در جمع خبرنگاران دستگیری دو کارچاق کن در یک قرار صوری خبر داد و عنوان کرد: این متهمان با سوء استفاده از نام یک مسئول ارشد قضایی استان، مبلغ 800 میلیون تومان برای از بین بردن یک پرونده قضایی درخواست وجه کرده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین غریب، به ادعای واهی این متهم مبنی بر ارتباط و نفوذ با مقامات ارشد تعزیرات و دادستانی استان قم اشاره کرد و گفت: متهم اصلی این پرونده بیان کرده بود که قادر به مختومه کردن یک پرونده قاچاق کالا است.

دادستان عمومی و انقلاب قم با بیان اینکه این متهمان هیچ گونه ارتباطی با کارمندان، قضات و مسئولان دادگستری استان نداشتند، تصریح کرد: با صدور دستورات قضایی و ورود و نظارت حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، در یک قرار صوری متهم و همدستانش در حین دریافت وجه دستگیر و بازداشت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارچاق کن های اخاذ در قم به دام افتادند

کارچاق کن های اخاذ در قم به دام افتادند