مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 19:002021-01-19اجتماعي

توقف صدور بارنامه برای کامیون ها به مقصد استان های برف گیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا اکبری امشب در شبکه خبر با اشاره به آمادگی ناوگان راهداری برای ارائه خدمات راهداری خصوصاً با ورود سامانه بارشی اخیر به کشور اظهار داشت: - معاون راهداری سازمان حمل ونقل جاده ای گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی تازه در کشور، از امشب تا 48 ساعت آینده صدور بارنامه برای ناوگان کامیونی در مسیر استان های گیلان، مازندران و آذربایجان غربی ممنوع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا اکبری امشب در شبکه خبر با اشاره به آمادگی ناوگان راهداری برای ارائه خدمات راهداری خصوصاً با ورود سامانه بارشی اخیر به کشور اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده، اکیپ های راهداری در استان های کوهستانی و برف گیر آماده باش هستند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی های راهداری زمستانی از قبل انجام شده است، اظهار کرد: طی هماهنگی های به عمل آمده با اکیپ های استان های مجاور با استان های سردسیر و برف گیر، در صورت نیاز به کمک راهداری این استان ها، نیرو های کمکی ورود می کنند تا توان رویارویی با پدیده های جوی برای باز نگه داشتن جاده ها افزایش یابد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، افزود: توصیه می کنیم در چند روز آینده ناوگان سنگین وارد استان های برف گیر و کوهستانی خصوصا جاده ها و گردنه های کوهس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف صدور بارنامه برای کامیون ها به مقصد استان های برف گیر

توقف صدور بارنامه برای کامیون ها به مقصد استان های برف گیر