مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 18:252021-01-19پزشكي

تزریق واکسن کرونا از بهار در ایران/ وضعیت نگران کننده درشهرستان بناب


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بر اساس آمار تعداد بستری شدگان کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب 5/1 برابر بیش از استانداردهای استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب،  محمدحسین صومی در نشست بررسی وضعیت در شهرستان بناب با اشاره به شکننده بودن آمار بیماران کرونایی در شهرستان بناب اظهار کرد: بر اساس آماری که مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اعلام کردند، در حال حاضر 27 بیمار کرونایی در بناب بستری هستند که 5/1 برابر بیشتر از حد استاندارد است و بجای اینکه به ازای 4 نفر شناسایی یک نفر بستری شود، به ازای هر دو نفر شناسایی یک نفر بستری شده است! وی با بیان اینکه آمار وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان بناب نگران کننده است؛ افزود: آماری که داده شد نشان می دهد که شناسایی بیماران در این شهرستان کمتر بوده و مسئولان شهرستان علی الخصوص بسیج باید بیشتر پای کار بیایند.

مسئول بهداشت و سلامت استان آذربایجان شرقی سپس با ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در استان تصریح کرد: با اجرای طرح محدودیت های کرونایی تعداد بستری ها در آذربایجان شرقی از یک هزار و 300 نفر به حدود 500 نفر کاهش یافته است.

دکتر صومی با تأکید بر اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک شاهد افزایش پیک چهارم کرونا در استان خواهیم بود؛ گفت: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا از بهار در ایران/ وضعیت نگران کننده درشهرستان بناب

تزریق واکسن کرونا از بهار در ایران/ وضعیت نگران کننده درشهرستان بناب