مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:502021-01-19اقتصادي

تاکنون 400 هزار بسته معیشتی بهداشتی در شیراز توزیع شده است


فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 400 هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط این ناحیه بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شده است.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 400 هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط این ناحیه بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار موسی زارعی سه شنبه 30 دی در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از مشکلاتی که امروز در کنار تورم و گرانی گریبان گیر کشور شده، مبحث بیکاری است و اگر ما بتوانیم مردم را توانمند کنیم به گونه ای که هرکسی بر اساس استعداد، توان و اراده شغلی را ایجاد کند، قطعا مشکلات معیشتی و اقتصادی کمتری را بدنبال خواهیم داشت.

او افزود: امروز شرایط کرونایی ضربه اقتصادی به جامعه جهانی وارد کرده که کشور ایران نیز به تبع آن مشکلاتی را دارد، اما به لحاظ ماهیت و مسیر انقلاب اسلامی مشکلات ما کمتر جوامع مادی است.

زارعی ادامه داد: در ایام کرونا بسیج سازندگی سپاه با همدلی متعهدانه در کنار مدافعان سلامت و همچنین حضور در صحنه های مختلف، نظیر کمک های مومنانه، پرداخت اجاره بهاء، خدمت به شهروندان، بیماران و کادر درمان ورود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 400 هزار بسته معیشتی بهداشتی در شیراز توزیع شده است

تاکنون 400 هزار بسته معیشتی بهداشتی در شیراز توزیع شده است