مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:452021-01-19سياسي

توسعه بدون تعهد و اعتقاد مدیران به آن ممکن نخواهد شد


تا وقتی ما مدیران متعهد به توسعه نشویم توسعه معنا پیدا نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر هدایت اله جمالی پور در ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین که بعد از ظهر سه شنبه در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: امروز شرایط کشور شرایط خاص و منحصر به فردی است و نیاز به حرکت به سمت نوآوری داریم.

وی افزود: نتوانستم یک سازمان و یا نظام نوآوری منطقی در کشور شکل دهیم تا سرمایه های نیروی انسانی در این بستر رشد کرده و به سرمایه ای خلاق تبدیل شوند.

استاندار قزوین با بیان اینکه آموزش های ما غیر مرتبط است و ما را به اهداف خود نمی رساند، عنوان کرد: در مدارس روی خلاقیت کار نمی کنیم و به نوآوری توجهی نداریم و نتیجه این نوع آموزش رشد بدون خلاقیت است.

وی با بیان اینکه هرچقدر دولت ها بزرگ تر باشند نظام نوآوری و کارآفرینی بزرگ تر می شود، اضافه کرد: نیاز به پوست اندازی جدی در ساختار اداری کشور داریم و اگر این پوست اندازی صورت نگیرد در آینده به مشکل بر می خوریم.

جمالی پور نظام اداری کشور را ضد توسعه خواند و ادامه داد: حضور بیش از چهار میلیون نفر در ساختار و نظام اداری مانند یک سد در برابر توسعه است و مانع ایجاد پویایی و خلاقیت در نظام اداری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بدون تعهد و اعتقاد مدیران به آن ممکن نخواهد شد

توسعه بدون تعهد و اعتقاد مدیران به آن ممکن نخواهد شد